Nejčastějsí dotazy – problémy

1. Nenačítá se vám video v kurzu

Prosím zkuste toto řešení:

  1. Povolte si cookies na webu.
  2. Vyčkejte chvíli (cca 1 min), šablona webu reaguje s mírným zpožděním.
  3. Pokud to nepomáhá zaktualizujte si svoji stránku. Jak na to? Klikněte do URL adresy a stiskněte ENTER nebo stiskněte zároveň CTRL+F5, nebo CTRL a klikněte na stočenou šipku u URL adresy viz. obrázek pod textem. A zase chvíli vyčkejte (cca 1 min). Pokud ani toto nepomohlo, zkuste další možnosti.
  4.  Zkuste načíst obsah v anonymním okně.
  5. Koukněte na jiný obsah webu, zda vám jdou načíst videa na jiné stránce (pokud ano, pak bude problém pravděpodobně na vaší straně).
  6. Zkuste načíst obsah (video) v jiném prohlížeči: Edge, Chrom, Safari, apod.
  7. Zkuste načíst obsah z jiného zařízení – kurzy nejsou primárně vytvářeny pro sledování z mobilního zařízení.
  8. Zkuste vypnout a zapnout své zařízení.
  9. Zkuste se připojit, tam kde máte kvalitní připojení – nekvalitní internet může způsobit to, že se vám obsah nenačte.
  10. Vyčistěte si cache na svém zařízení aspoň pro danou stránku. Jak na to:
    https://support.google.com/accounts/answer/32050?hl=cs&co=GENIE.Platform%3DDesktop.
  11. Napište mi na: info@andreamacalikova.cz zkusíme vaše zařízení a danou stránku otestovat v simulátoru.

Co je username / uživatelské jméno a jaký má tvar?

Username je Vaše unikátní identifikace pro přístup do systému má dva tvary:

  • doporučený tvar pro přihlášení je Vaše emailová adresa (kterou jste se registrovali a byla Vám potvrzena v iniciačním emailu)
  • druhým tvarem je Jmeno.Prijmeni bez interpunkce (např. Jan.Novak)

Nemůžete se přihlásit přes své jméno a heslo

  • Vyčkejte chvíli a zkuste to znova za 10 minut.
  • Nebo to zkuste z anonymního okna či jiného prohlížeče.
  • Našemu webu se nemusí líbit vaše heslo. Používejte vždy silná a unikátní hesla. Min. 8 znaků – velká a malá písmena, číslovky a znaky.
  • Máte správné heslo? Zkuste si obnovit heslo.

Video nelze přehrát, prohlížeč vyzývá k řešení zásuvného modulu Flash.

  • Od 1. 1. 2021 již není tento modul pro přehrávání využíván a podporován. Ujistěte se, že jsou internetový prohlížeč a operační systém počítače aktualizovány na nejnovější verzi.
  • Primárně využívejte internetové prohlížeče Chrome a Firefox (Windows, MAC OS) – pokud máte k dispozici více prohlížečů, vyzkoušejte funkčnost u všech.
  • Zkontrolujte si, zda využíváte přenos přes protokol HTTPS (v adresním řádku je zeleně značeno „Připojení je zabezpečené“, často vizuálně zobrazené ikonou “uzamčeného zámku”.

Máte problém s načtením videa? Koukněte na stránku s pomocí, co dělat, když se vám toto děje.